Ще один крутий проект, цього разу з Великобританії.
Palimpsest або створення колективної пам'яті через віртуальну реальність.
Створений в Школі архітектури Бартлетт / Interactive Architecture Bartlett School of Architecture - MArch GAD, Palimpsest використовує 3D-сканування і віртуальну реальність для запису міських просторів і громад, які живуть в них. Проект спрямований на дослідження як минуле, сьогодення і майбутнє міста може існувати в тому ж самому місці через особисті історії та локальні історії міста.
Цей проект досліджує, як нові технології у віртуальній реальності і 3D-сканування можуть бути використані для полегшення конструкції широкої участі. Він аналізує необхідність залучення спільноти в проекти розвитку міст і віртуальної реальності.
Одна з перших таких ініціатив в архітектурі палімпсест Камден, висвітлює історії жителів Камдена – які втратять свої домівки і робочі місця - і досліджує, як їх життя змінились. Віртуальні палімпсести спрямовані на створення більш інклюзивної практики планування на основі нової технології для прямого залучення населення, органів влади та забудовників. Вони також стали історичними документами, в цифровому записі простору і історії, які в іншому випадку можуть бути втрачені.
Для того щоб створити палімпсест, команда спиралася на 4 типи даних 3D. Віртуальна реальність була створена з використанням Unity3D і Oculus Rift, також було створено стереоскопічні відео на 360 градусів, які можна переглядати на гарнітурі Google Cardboard або Samsung VR.
Для того, щоб провести зйомку в міському масштабі, в основному використовувались лідари (лазерні далекоміри). В результаті було створено 25 міліонів точок для використання в якості основи для палімпсест. В архітектурному масштабі, команда використовувала два методи сканування будівель: Google's Project Tango and Photogrammetry за допомогою AutoDesk ReCap. У цьому проекті навмисно використовуються технології, які є вільними і доступними (AutoDesk ReCap) або незабаром будуть широко поширені інструменти (Google Tango). Для запису особистого простору було використано Microsoft Kinect. Команда провела інтерв'ю як на місці, так і в умовах студії.
Довідка: історичні документи із слідами попередніх виправлень, які досі видно під основним текстом, відомі як палімпсест. Архітектура також може бути палімпсестом: оскільки міста і будівлі були змінені і повторно використані, сліди минулого життя залишаються видимими.
Подивіться також відео! Це дійсно вражає!
https://vimeo.com/184695285 https://vimeo.com/184694770 Сторінка проекту
http://www.interactivearchitecture.org/lab-project...